6 Mart 2012 Salı

Eskileri yenileme denemelerimden...

Herkese merhaba size daha önce bahsettiğim kırmızı hırkamı nihayet bitirdim.Omuzları için çok uğraştım. Değişik bir şeyler kullanmaya  çalıştım.Ama ne yaptıysam içime sinmedi.
Bende omuzlarına önce boncuklu bir apolet yaptım.Ama çok beğenmedim.Sanırım yaş  geçtikçe insan daha sade şeyleri tercih ediyor.Sonra  küçük bir parça örüp,  kenarlarına da elimde kalan son dantel parçasını diktim.
Nasıl? Fena sayılmaz değil mi..
Hepimize kolay gelsin.

4 yorum:

  1. çok şık olmuş elinize emeğinize sağlık svgiler

    YanıtlaSil
  2. valla söyleyecek söz bulamıyorum hem aklınız hem marifetiniz ortada maşallah

    YanıtlaSil
  3. Böyle marifetli arkadaşlarımla gurur duyuyorum.
    Rengi ve modeli harika.Kısa ceketler benim de favorim. Ellerine emeklerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Canım,haddim değil ama sana bir tavsiye de bulunucam.
    Bu kelime düzenlemeyi kaldırırsan çok iyi olur?
    Başka bloglarda da okuyorum,herkes şikayetçi.Kaldırdığın da görüceksin daha çok yorum gelicek.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli...