12 Mart 2013 Salı

Pratik Yaş Pasta(4 kişilik)

Günlerdir gem vurmaya çalıştığım çikolatalı yaş pasta arzum bugün patlak verdi:).Bu çikolatalı tatlılara aş erme durumu kadınlara özgü bir şey galiba zira ben hiçbir erkeğin böyle krizi tuttuğunu görmedim :)
Fazla zamanım olmadığı için yarım saatte evdeki malzemelerle bu pastayı yaptım.Hazır malzeme kullanmayı pek sevmem aslında ama bugün tembelliğime geldi :) Hemen bu lezzetli ve bol çikolatalı pastanın tarifine geçiyorum.

Pandispanya Malzemeleri

2 yumurta
Yarım su bardağı şeker
Yarım çay bardağı nişasta
Yarım su bardağı un
2 kaşık kakao
Yarım pkt kabartma tozu
Yarım pkt vanilya

Diğer Malzemeler

1pkt kakaolu krem şanti
Damla çikolata
Çikolata sosu
1 çay bardağı süt

Yapılışı

Yumurta ve şekeri 5dk kadar çırpın
Diğer malzemeleri de ekleyerek homojen bir karışım elde edene kadar çırpın
18cmlik yağlanmış kalıba dökün.
200 dereceye ayarlanmış soğuk fırına sürün.
Batırdığınız kürdan temiz çıkıyorsa fırından alın ve soğumaya bırakın.
Soğuyan keki 2ye bölün.
Kremşantiyi paketin arkasındaki tarife göre hazırlayın ve kekin bir parçasını sütle ıslatın ve kremşantiyi üzerine yayın, üzerine damla çikolata serpin, dilerseniz muz, vişne gibi meyveleri de kullanabilirsiniz.
Diğer parçayı da üzerine kapatın.
Pastanın her tarafını kremşanti ile kaplayın.
Üzerini çikolata sosu ile süsleyebilirsiniz.
AFİYET OLSUN...(:

2 yorum:

  1. çok beğendim hem pratik hem şık. Son anda haber veren misafire muhteşem olur. Ellerinize sağlık. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçtan ben de çok memnun kaldım, çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok değerli...