22 Şubat 2012 Çarşamba

Çıkrıkçılar Yokuşu

Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlerde bir Ankaralı olarak çıkıkçılar yokuşundan bahsetmek istiyorum.Benim gibi tarihe,el sanatlarının her türüne düşkün biriyseniz eminim burayı çok seversiniz.Burada aradığınız çoğu şeyi bulabilirsiniz.Kızına çeyiz yapan,sünnet yapan,kına gecesi yapan,hacca giden,evinin perdesini değiştirmek isteyen illaki bir uğrar buraya...



      Önceki gün burada çok büyük bir yangın çıktı.Ne yazık ki 7 dükkan yanmış.Çok üzüldüm.Gerçekten zor bir durum.Allah o esnafa yardım etsin.O yanan yerlerede gittim  ama etrafı çevrilmişti.Bu yüzden yayınlıyamıyorum.
       Buradan bütün Ankara'lılara sesleniyorum.Lütfen buralara sahip çıkalım.....

                                                                         Hoşçakalın...

1 yorum:

  1. ankaranın geriye kalan tek mistik mekanı sanırım...
    aradığın herşeyi bulabilir...
    tellendirdiğin sigaranla köpüklü türk kahveni yudumlayabilirsin...
    zamanı unuttuğum nadir yerlerden biri...
    umarım burayı da TOKİ'ye yem etmezler :( ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli...